21. Pohod po sledeh soške fronte – 28. oktober 2018

Sledi Soške fronte boste v iskali na Komenskem Krasu. v Brestovici pri Komnu, kraški vasici, ki leži na nekdanji frontni črti, o čemer pričajo številne kaverne in strelski jarki ob poti pohoda. Čaka vas razgiban sprehod po z rujem rdeče obarvani pokrajini in s prelepimi razgledi na Julijske Alpe in morje. Povzpeli se boste na Grmado in obiskali Kohišče, nekdanji pastirski zaselek devinskih grofov. Na poti bodo domačini poskrbeli za okrepčila. Na cilju krožne poti vas bo čakala kraška jota s klobaso in kraški teran. Degustacija in prodaja kmetijskih pridelkov

Štart ob 9,00 pred vaško šolo v Brestovici. Vpis pohodnikov od 8.30 dalje

• 1. trasa: dolžina poti: 14 km.
    Krožna pot, ki bo potekala izpred stare vaške šole v Brestovici, mimo cerkve sv. Anastazije, kaverne Moritz vse do položajev soške fronte pod Grmado. Vzpon na Grmado, spust do Kohišča, Medja vas, Klariči. Nadaljevanje poti navzdol do Dolnje Brestovice in do vaške šole.
  • 2. trasa: dolžina poti: 15 km.
    Krožna pot, ki bo potekala izpred stare vaške šole v Brestovici, mimo cerkve sv. Anastazije, kaverne Moritz vse do položajev soške fronte pod Grmado. Vzpon na Grmado, spust do Kohišča, Medja vas, Klariči. Nadaljevanje poti navzgor po oljčni poti proti Seloma na Krasu in spust v Brestovico

Štartnina  je 9,00 eur

Predvidena  trasa poti: TUKAJ

Pozor! V noči iz 27. na 28. oktober pomikamo urine kazalce naprej za eno uro!